Drönare ?

Drönare ?

lördag 10 oktober 2015

Zersetzung sedan åtminstone 20 år i Sverige

Hej  intresserade utav att få veta mer om  tortyrmetoder som användes bla i gamla STASI och nu även sedan åtminstone 20 år i Sverige .


Jag kommer här först och främst lägga upp kopior från debattsidor och bilder som kan bredda kunskapen om detta förfarande med Zersetzung och där även Gang Stalking ingår.

Jag väljer att lägga ut de texter som jag får lägga ut och tar inte med argumentation som är endast för att vinna orddispyten med fula påhopp och ingen insikt om vad detta handlar om

Jag kan säga redan nu att jag kommer inte att godkänna kommentarer i form av Skalärvågor , aliens  eller läsa tankar (gissa sig till och förutse  är en annan sak och vilket Snowden troligen menade härhttps://www.youtube.com/watch?v=ZBsIsLRHCEw ) ,

V2K med ultraljud/riktat ljud  fungerar vad jag läst och man riktar på så sätt reklam eller musik  bland annat i butiker för att inte störa omgivningen , med mikrovågor har jag inte sätt mycket som tyder på att det fungerar men om nu ultraljudet fungerar så varför ska man konstra med annat?
 Jag har inte haft något sådant mot mig utan vanligt ljud oftast, men vem vet vad som sker då man sover ...  Ultraljud / Riktat ljud Länk .

Jag godkänner gärna berättelser liknande denna Inte så bra grannar Länk   Men tänk på att klippet hoppar fram ca 3 minuter första gången man ska titta, så starta  om det så att du får med  de 6 minuterna  totalt.


En liten bild  med en förmodad  drönare.


Samma bild men förstärkt med lite sträck då vissa tror det är en insekt tydligen. Sträcken gjorda med muspekaren  :







  Lite från debatt där "Harfagers" svar är kopierade 
http://zersetzungisverige.blogspot.se/2015/10/kopierade-vittnesmal-och-beskrivningar.html



Lägger till inlägg som inte kom med :
Det är ju inte bara folkrätts brott om man ska tolka LK:s uttalande till mig i slutet av hans bekantskap med mig , jag var försatt i krig utav hoten mot mig och han som jag trodde var neutral sade "vi kom vi såg vi segrade" och således var dessa med på kriget mot mig och de har brutit många utav dessa krigsregler, men han var också Officer så det kanske lärs ut hugga i ryggen taktik där ? https://sv.wikipedia.org/wiki/Folkr%C3%A4ttsbrott Jag menar gömma sig bakom folk som hotar folks kvinnor och barn och med sådana uttalanden... Vad är det för folk som går fria här i landet ?????https://sv.wikipedia.org/wiki/Brott_mot_krigets_lagar

Sedan vill jag lära alla som har fått lära sig att blöta papper under kranen för att sedan göra en boll av dessa så att de går att spola ned i toaletten, är dessa papper livsviktiga så bränn dem hellre som vanlig, för annars kan de bli som "rörposten " , de når någon man inte vill. Har en grav hint åt det hållet själv.


Och bland annat denna :
Bara påminna om vad som står i trådstarten. Visst finns det sjukdom , men det är inte det tråden handlar om, likväl som någon kan ha tappat sin plånbok och tro att någon stulit den så begås riktiga stölder och det är brotten tråden ska handla om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar