Drönare ?

Drönare ?

tisdag 6 oktober 2015

Zersetzung metoder

Jag kände inte till Zersetzung "GS" förrns nu i början på sommaren men har varit utsatt för detta sedan nästan 20 år och inte fattat vad de pysslat med då de måste förstå att då jag kan sätta dem så gör jag det. och då jag hittade en länk och kan gå ut mera så har jag valet nu att sätta dem. 

Ha lite tålamod de kommer att bli omnämnda i historieböckerna..så detta roar mig inte helt ...

Funderade i morse på att sända en förfrågan till SÄKINT men blev osäker på hur skriva och behöver likt förbaskat en jurist dels som vittne så mejlet är ett ofärdigt utkast. Tänkte det vore ju det enklaste om de kände igen uppgifterna, men inte metoderna och sände det till JK , men om de nobbar så behöver jag ändå en jurist så lika bra att få det korrekt direkt. 
Läs bla denna men men tänk bort "världsomspännande" då det är metoderna jag känner igen , sedan att det varit folk med som talar 5 språk etc gör ju inte att de behöver vara från där de sagt . http://www.bibliotecapleyades.net/so...ddenevil17.htm


Klippt ur texten i länken 
"The Hidden Evil: s tillkomst uppenbarligen härrör från kända taktik såsom falska utredningar, övervakning, smutskastningskampanjer, användning av buller, stölder, inbrott, karaktärsmord, iscensatt olyckor, inramningar, sabotage och skadegörelse, post störningar, svartlistning, medborgare informant squads för öppen övervakning (Gang Stalking), förgiftning och droga, fängslande i fängelser och mentalsjukhus, och elektromagnetiska vapen. Det är ett historiskt faktum att USA officiellt har riktat sin civilbefolkning vid flera tillfällen. Program som MKULTRA och COINTELPRO kan inte förnekas."

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är det jag gör så att inga andra blir drabbade av detta gäng så fram med jurister med MR bakgrund , journalister etc så att jag kan dra dessa inför rätta. Kommer mera inlägg snart som jag kopierat från andra ställen .

      Radera