Drönare ?

Drönare ?

torsdag 22 oktober 2015

Mejl till Advokat ( Inlägg 284)

(Ang utförligare mejl sänt 23/10 -2015, tidigare mejl publicerat 22/10-2015 har jag raderat)


Problemet med att ens kunna bevisa förekomsten av dessa tortyrmetoder ligger ju i att det tystas ned på ALLA håll och kanter även där det sägs att ordet är fritt.

Ett bevis på detta är ju då man sänder mejl till jurister eller MR -grupper är att dessa inte kommer fram (spammas så mycket så att dessa hamnar i skräpkorgen ) eller besvaras.

Publicerade ett mejl här i går som jag sänt och har nu förbättrat det och sänt igen efter telefonsamtal. 

Om jag inte ens då jag nämnt flera namn som går att kolla får svar eller råd så förstår flera att detta ämnet Zersetzung som sker i Sverige är ett ämne som är förbjudet att ens diskutera om du har bevis och en trovärdig berättelse, anser jag.


Kopia på det nya mejlet utan namn med mera .





" Hej !

Jag har varit utsatt för en hel del sedan 9* så som väckningar på nätter, skadegörelse , hot, stalking.

Allt började med en kvinna som jag träffade vars ex hade hotat henne *och han och hans gäng började mot mig också.*


Vid ett hot mot en nn till mig så ringde jag polisen , inget hände och då saker som inbrott, hot mm fortsatte *så var jag dels arg och rädd för att hoten mot nära skulle sättas i verket så då en man kom fram till mig på en restaurang och sade sig känna min antagonist så bestämde vi möte där dagen efter.*

Ingen kom från deras sida men det började dyka upp *folk runt mig som en Noname som kallade sig ”hantverkare” (9* sade han att han var polis, han hade en lägenhet på ”gatuadress”). en annan , Noname , började fråga om min dåvarande arbetsgivare , två andra frågade om jag ville bli polis (en vara en taxichaufför med telefonnummer då 070*******), en ny granne Noname dit jag flyttat frågade om jag ville gå med grupper för att spana mot dessa.


Sedan dess så har jag varit bevakad, förföljd och blivit negativt särbehandlad på arbetsplatser ( två stora ) , varit med om väldigt nära olyckor med nya bekanta som pratat som de innan etc.

Detta har pågått sedan dess fram tills i dag, väckningar på nätter har varit deras paradnummer med allt från bankningar till *dörrknackningar.*

Nya grannar som kommer med subtila hot och säger sig känna folk där jag varit tex , bland annat nu en Noname som även nämnde att han hade en släkting på Säpo. Säpo har jag hört tre fyra gånger från nya bekanta tex på arbetsplatser.


Har hänt mycket mer som jag har dokumenterat som datum tid plats och namn registreringsnummer telefonnummer och vad som inträffat och helt klara förföljelser med trakasserier som väckningar på nätter.


Nu i början nu på sommaren 2015 * så hittade jag en länk till en bloggare ang ”En kommission” *där jag och mitt dåvarande nn blev grovt vinklade som att ha något med dess försvinnande från nn i Stockholm. Då jag sökte mer på dessa nn så hade granskningskommissionen sagt i sin rapport runt *9* att man borde utreda mer där.

Länken var utlagd utav en person som då jag googlar denne och min nya granne ser att de har beröringar.


Jag har hört sedan 9* flera på stan som tex bara nämnt noname och jag tänkte att jag hade undanhållit en sak då jag *var på förhör två gånger , ena gången 198*, för jag tänkte att det inte kan ha någon betydelse men då jag fick sedan 9* höra ofta pikningar på stan och av nya grannar bekanta . (bara korta fraser ) så sände jag ett mejl till polisen 200* där jag sade att jag sätt då jag var med en bekant med upp till noname.*

Jag har även under åren inte velat göra en stor anmälan på det jag varit utsatt för då jag behöver troligen nämna ett par tidigare arbetsplatser, där två av olyckorna var nära att ske, men sökt på internet vad man kan kalla denna *form av tortyr med väckningar etc, men bara sett att väcka på nätter/störa sömn kallats lindrig tortyr, men då jag testade i frustration på STASI metoder så hittade jag Zersetzung , även det i början på sommaren),som är som en kopia på min dagbok med händelser sedan 9*.


Jag har bilder , inspelningar och min berättelse utöver dagböcker med händelser och registreringsnummer , telefon nummer etc.


Jag gjorde en polisanmälan på ett hot från noname som frågade om jag ville spana mot grupper, 200* för ett hot som han gav mig 9*, gav den även till CU men de kunde inte hitta han . Jag googlade han några år senare och hans namn stämde och arbetsplats och bild så .


Jag skulle vilja ta reda på vilka dessa är egentligen och lagföra dem alternativt sätta stopp för denna metod med zersetzung alternativt göra den känd men vet inte hur jag ska gå tillväga , jag vill först gå igenom materialet med en jurist innan jag testat en ny polisanmälan.

Jag har även ett registrerings nummer på en man som nämnde nn .Jag mötte denne person igen då jag flytta till en andrahandslägenhet och han p”ratade om att han skulle möta eller hade mött en ”Erik” , då jag kom hem så ringer en kvinna , Noname ,och sökte en Erik” ( detta var bara ett exempel på ideliga sammanträffanden utöver andra metoder) På mitt nuvarande jobb jag haft X år där försämringarna varit ständiga och förbättringar undanhållits mig och min nn nn och nn tagit stryk av överbelastningen så är det en person som liknar denne man och jag undrar hur man kan kolla om de är nära släkt. Det behöver inte betyda att denne vet något utan kan vara för att jag ska misstänka det , då förvirring är deras vilja också och jag vill bara kolla upp det till att börja med .


”Nästan 20 år” år är en lång tid och jag har bara väntat på att få ta fram min berättelse,och jag har hållit tyst i stort och *har bara gjort ett par anmälningar på skadegörelse och karaktärsmord utöver polisanmälningarna på hot, men vill nu reda ut detta då dessa nog gärna kör 20 år till då man ser ena dagen dem i gamla bilar för att komma med nya *efter en tid och hamna på tv etc.

Jag missunnar ingen något men dessa metoder vill jag inte att de kör med någon annan.


Du får gärna sända ett mottagningsbevis då mina mejl har en förmåga att inte komma fram , telefonsamtal har blivit *omkopplat en gång i alla fall.

Såg dej på nn och såg att du hade sätt en olaglig förhörsmetod och det är det minsta man kan kalla Zersetzung.


Jag började skriva på en debattsida, som jag hittat genom att googla Zertsetzung , i somras om detta och då det var så mycket ”onödigt där så flyttade jag mina inlägg till en blogg i stället med lite som jag hittat *på nätet om metoderna och även en bild på en förmodad drönare mitt ute i skogen.

Jag har bara debatterat lite allmänt och givit lite mycket maskerade exempel på vad jag varit med om och vill bara ge en liten bild av vad jag där skrivit. 



Bild och kort info *
http://zersetzungisverige.blogspot.s...1_archive.html


Mina inlägg väl maskerade för att jag inte ska bli igenkänd för tidigt*
*http://zersetzungisverige.blogspot.s...rivningar.html "


Så här ser min mejl ut och jag är ingen författare eller juridikprofessor men om inte ett sådan text skapar frågor eller undersökningar så är Zersetzung och GS ett samhällsfenomen som skyddas utav några med åtminstone mycket pengar.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar