Drönare ?

Drönare ?

söndag 1 januari 2017

Lite mer debattinlägg jag kopierar över hit

Ni yrar om ? Återigen ta vardera skribent var för sig.

Jag skriver om förföljelser  , hot, olyckor och falska utredningar utfört utav folk som jag numera ser som möjliga mördare i MOP. Hur många fler ser du och ni med denna historik? 

Sedan att jag beskriver att zersetzung fungerar med enkla metoder och medel ger inte er rätten att blanda mig med de som prata om ufon eller chip. Jag har inte forskat på chippen , men hittade studier där det gick att portionera medicin med sådana. 

Och visst skulle man kunna visa en antenn för en utsatta för att därefter ge en stressande drog via ett chipp och på så sätt få offret att börja läsa på nätet och där då hitta tex skalärvågor, som vissa säger ska funka men det blir ju en evighetsloop för offret då det inte ser ut att finnas vetenskap som stödjer mind control med dessa. Men offret letar och letar då effekten av medicinen får denne verkliga biverkningar av och det då han först ser en antenn på ett speciellt sätt ( under en jacka tex). 

Med mitt egna så är det enkel teknik med tex hot av nya grannar om mentalvårdsinlåsning under många år om man pratat om "udda" saker för paranoia...... Och det var på den tiden jag höll tyst ....

Ang "möjliga mördare i MOP" så är några utav personerna väl värda att granska djupare , liksom jag förstår att det som stod om mig var värt att kolla upp för de med tankemässiga skygglappar och även mördar gruppen om de trott att jag sett dem på platsen men inte genom tortyr, vilket jag nu då det snart är 20 års "Jubileum", ska låta världen veta vad de pysslat med .




2
Ja och att jag söker jurister, journalister MR advokater som vill hjälpa till att lägga detta i ordning inför de grand finale ( kontakta åklagare ) . Behöver lite folk som har stöd som tex en tidning, advokatkontor eller MR organisation .

De använder folk som topeder som bevisligen är farliga och de går på tredjeman , vilket även dessa glada gossar började hota med . Jag har spridit detta lite sakta genom åren så att man ska kunna lagföra dem ändå, men då man ser förnekarna tex här så undrar man ju hur det ser ut inom rättsväsendet så jag behöver som sagt ovannämnda advokater mm



Jo även detta är ett forum som har haft dåligt ryckte så tycker ju jag att media som häckar här borde fråga sig om detta stämmer och kontakta mig via PM , men bara en har gjort så och då i palmetråden .

Så då får vi luta oss emot att

1 Media läser inte här

2 media vågar inte trassla in sig i detta

3 media känner igen detta och tycker det är rätt åt mig .


Så jag har ett par möjligheter kvar efter detta då jag måste varna folk för dessa personer ....




Media , jurister och även Svenska MR grupper som inte tar svenska fall . 
Smått chockerande men om man tänker att några här sitter och samlar information och skapar en historia men blandar in rena tossigheter och sedan likt här dagarna i enda sitter och ringer ovan nämnda så har jag viss förståelse för att de ryggar tillbaka då man börjar med att tala om förföljelse.

Jag kommer kämpa nu, LK PK mfl  Så är ni inte till fullo delaktiga i detta så spring upp till närmsta polisstation , press eller MR grupp och berätta era delar i detta 
__________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar