Drönare ?

Drönare ?

torsdag 22 december 2016

Uppdateringar på EMF och en kvinna som är högutbildad som visar bevis

på att något händer henne .

Lägger in tre funderingar och kommentarer jag vill dela

1 , Här är intressant om EMF , en person som sett ett program och känner igen det som beskrivs från ett misstag han råkade ut för i militära https://www.youtube.com/watch?v=plCRlQPaTjc 
och vilka som kan råka ut för detta där han säger att han inte sett någon politiker eller kändis bli utsatta. 

Jag börjar nu mer tro på att mikrovågor används ofta mot de som säger det faktiskt, då det tydligen funkar , och de som säger "ne sånt görs inte" så fråga er om tårgas används , används pepparspray etc och om man har något för att distrahera , inkapacitera en person som man har något emot men kan inte döda denna rakt upp och ner , om detta inte skulle användas då ? 

Videon är ett bevis på att det funkar , kvinnans vittnesmål med elektriska smog mätaren filmat är ett bevis på att det kan användas , nu behöver man bara 1, kolla mätaren 2, om mätaren är ok , kolla källan varifrån detta kommer, 3 åtgärda problemet om det är fel på något och att hon blivit överkänslig på grund av hög strålning ( att hon reagera som en solbränd lättare på värme , fast med radiovågor ) 4, spärra in gänget som utsätter henne för denna grova tortyr om det inte är naturligt , vilket man måste gå till botten om detta  allt kommer från den då naturliga källan https://www.youtube.com/watch?v=fUU


2, Jag gjorde en kommentar på ett youtube inlägg där men ser bara min kommentar då jag är inloggad , frågan är ser andra det då också ?

Jag skrev bla att det är onödigt att grotta ner sig i scalar vågor då det inte är bevisat att det finns. blir bara överbelastande för hennes hjärna att jaga "spöken" i onödan speciellt då hon har uppmätt en känd teknik redan nu, också finns det ju intresse för torterarna att leda in henne på blindspår för att trötta ut. 

Gav exempel på magnetron och audio spotlight istället. 


Mycket av zersetzung tekniken ser ut som att ge blindspår just för att man vet att en intelligent person funderar över detta det är lika med som att elda ljuset från bägge hållen , det brinner ut snabbare = utbränd.


3, Men jag tror det kommer gå bra för henne, hon dokumenterar bra bla med den elektriska smog mätaren och blir enkelt för proffs att avgöra om den fungerar eller ej och är det inte en massa mikrovågsugnar eller tele/radio mast som löpt amok i närheten av henne så kommer det bli utredning eller ytterligare ett bevis på att det trakasseras utan urskiljning. Kan ju vara någon som ser det som en utmaning att trakassera en snygg välutbildad intelligent kvinna, till ruinens brant ... som en trofé ... Vi kom vi såg vi segrade ...

Ang mitt tidigare inlägg så var jag lite otydlig med bucklorna , jag menade att om det som orsakat bucklorna når kroppen om det är möjligt att det kan bli som små brännande stick för den som kommer i vägen ?
__________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar