Drönare ?

Drönare ?

lördag 30 januari 2016

Brott och övergrepp begångna i Palmeutredningens spår

Då brott begås så startar ju en utredning där folk blir misstänkta och kontrollerade.

Då jag själv har haft några  efter mig sedan nästan 20 år tillbaka och nu förra året (2015) fick se att mitt namn var inblandat i PU så trillade det ner polletter , speciellt  för att  mitt dåvarande umgänge och även jag blev omnämnd i en kommission kring Palmemordet (MOP) , där vi ansågs som ett spår som borde utredas vidare. 

Jag kan berätta om trakasserier , förföljelse, hot, negativsärbehandling och olyckor etc som till viss del ser ut som för att mörka , utredda och tysta mig. 

Jag undrar om fler känner igen sig i detta och har som jag dokumenterat delar i dagböcker , foton och film etc. 
Jag vill  med detta inlägg diskutera hur  folk har bettet sig och vill att svaren   ska handla om olagliga metoder av poliser, privatspanare och andra som folk blivit utsatta för, i försöken att lösa bla detta mord och få de 50 miljonerna.

Jag har även sätt att fler fått dessa behandlingar  förmodligen i andra utredningar nu då jag på senare tid fått kännedom om zersetzung bla.


Det eviga slagorden hos vissa  är psykiska diagnoser, av ett tiotal skribenter  som inte gör annat än dag ut och dag in förnekar att detta finns, hur nu de kan göra så speciellt då bevis på bevis läggs fram. 

Det blir ju att sabotera  den yttrandefriheten som finns om   totala  noviser och troll får dränka vittnens utsagor i smörja . http://www.svd.se/trollfabriker-forsoker-frata-sonder-demokratin

Fördelen med att lägga ut  texter med vittnesmål är att andra kan googla sig fram till detta , även om de sedan er att de får 10 talet efter sig direkt om de skriver något så ser det att det drabbat andra .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar