Drönare ?

Drönare ?

söndag 20 november 2016

Kort sammanfattning och historik av mitt ärende


Separera de olika skribenterna , personligen fick jag vid bråk förslag om att bli informatör , senare, 2015 ,upptäckte jag ( efter att Palme och säpo nämnts flera gånger utav obekanta och nya tex grannar ) att mitt namn stod med i Granskningskommissionen och på tre ställen i palmeutredningen som kunde väcka flera frågor om jag var på mordplatsen och kunnat sett något etc .

De har kört med svåra hot och trakasserier, förföljelse men jag har spelat in och fotat en hel del utöver att jag har namnen på tex 2 stycken som pratade om värvningen, med mycket mera . 

Blir 20 års "Jubileum " nu och jag sitter i en sits där jag måste anmäla detta nu snabbt då jag snart kommer att få privatspanare mfl som känner till min adress med mer. Ser ut som om de är deras tanke ( värvarna och deras gäng) att späda ut deras ageranden med en massa andra personer så att jag ska få så mycket att notera så att det blir ogörligt för mig , ett skäl till att jag hållit mina riktig adresser hemliga ( en viss fördel för torterarna då de ostört kunnat djävlas ) . Har nämnt en som kommer få det besvärligt nu förvisso men denne har sådana kontakter så att jag förmodar att denne vet vem det var som lade ut mitt namn på nätet i PU och GrK . 

Behöver nu någon som är hungrig och vill sätta dit dessa metoder där de använder zesetzung mot folk som försöker leva ett normalt liv efter att ha bott i tuffare områden och lärt sig att inte backa allt för mycket och vet vad rätt och fel är . De blev vän med en och man höll käften då man trodde de satt i skiten med internutredningar och annat men de var deras taktik , med ett par snygg brudar etc etc , och deras folk sitter och mixtrar ihop allas berättelser med psykisk sjukdom i en ända  sörja för att alla ska bli tokförklarade. En medveten taktik dessa kör med från morgon till kväll här. Jag menar att zersetzung finns och används , men det är samma som att batong finns och används som metod olagligt , men inte att alla dessa som olagligt använder batong ingår i ett nätverk världen runt vilket de här motdebattörerna vill påskina och om en person nämner chip då ska alla klassas som sagt så eller energivapen. Det finns riktatljud och jag säger till dem som nämner tankeläsning etc att undersöka om det inte kan vara det. 
Men allt drunknar i denna tråd och seriösa försök att utröna detta förlöjligas på ett mycket målmedvetet sätt. Jag går i god för att GS fungerar om de har givit dig en anledning att vara vaksam som tex mordhot, hot under längre tid. Detta måste stoppas och dras fram för de ger dig sjukdomar då de gjort bort sig, ingen heder eller vett alls, och det är ingen utveckling jag hade sett fram på denna planet då jag var ung. 

Mitt stående råd till de som säger sig vara utsatta , använd mobilen till att filma spela in , för kort dagbok . 
Sedan en liten fråga nu då jag pratade med en polis som ringde upp på hemligt nummer: spelar inte min app in dessa samtal ? har bara loggen från samtalet, som var till min fördel och rakt igenom trevligt , men då jag skulle kolla en avdelning denne nämnde som jag skulle kontakta om en annan sak inte gick igenom så skrev jag inte upp det då jag har ju inspelnings appen som noterings block  , men får alltså inte fram den utan måste ringa och besvära denne igen . 

Min app heter androrec och har varit skit nöjd med den men någon som kan förklara hur detta samtal kunde missas i inspelningen ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar