Drönare ?

Drönare ?

tisdag 26 april 2016

Ytterligare pusselbit i Palmemordet och eventuellt andra mord ?"Mera Slasken material "

En kopia från Harfager fråga som kanske en större allmänhet kan ge svar på?

"Sedan en ytterligare fråga då abab vakten gillade också klurigheter som han hittade KKK på ett sätt jag ännu inte förstår och dessutom gillade att säga "vene vide vici" på svenska och i "Vi" form inte "Jag" form, känner du till någon som gillat det samma ? 
Jag vill se om det finns någon "klubb" som svänger sig med detta , även om det är ett långskott, men ju fler träffar desto bättre inringning och kanske någon annan läsare ser detta och känner igen det.

Sedan har de även använt en författare (B författare ? ) senast 2011 som antingen en nyttig idiot på ett par ställen eller bara som en marionett som inte vet vad allt handlat om , har inte läst dennes böcker men det ska tydligen vara åt det klurigare hållet så vissa ord kanske kommer från denne ?


Ett litet tillägg här då jag nu googlade det latinska uttrycket så ser jag föremålet som samma abab vakt sade sig hittat KKK på ? Någon som vet vad KKK Har med detta latinska uttryck att göra ?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar